Najlepszy OTS
Super OTS :: Super Forum
Szukanie zaawansowane
Home
Rejestracja
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Najlepszy OTS Strona Główna
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Do góry
Skocz do:
Wybierz forum
OTS
----------------
Nowosci z OTSa
o OTSie
Ogolnie o oTSiE
----------------
Problemy/Pytania
Skargi
Kupie/Sprzedam/Zamienie
Fotki z OTSa
Shoutbox !!!
Ksiega Gosci
Tibia Realna
----------------
Pomoc w tibii
Pochwal Sie
Download RL Tibia
Open Tibia Serwer
----------------
Skrypty
Pomoc
Pytania
Download
Hyde Park
----------------
Bramka SMS
Inne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Administrator
Wysłany: Sob 16:52, 18 Mar 2006
Temat postu: Npc sprzedający parcele itp..
Postanowiłem zrobić npc ktury sprzedaje lettery i parcele. Nigdzie nie znalazłem go a jak już znalazłem to nie działał albo pytał sie czy chcę się ożenić.........
krok 1.
data/npc/johny.xml:
Kod:
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Johny" script="data/npc/scripts/parcele.lua" access="3">
<look type="128" head="78" body="71" legs="82" feet="114"/>
</npc>
krok2
data/npc/scripts/parcele.lua:
Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
selfLook(cid)
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell parcels(15gp) and letters(5gp).')
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()
if msgcontains(msg, 'shieldy') then
selfSay('Sprzedaje mms(100k), demon shield(50k), ornament shield(20k),great shield(200k),crown shield(8k), vampire shield(15k), medusa shield(12k), phoenix shield(90k), plasma shield(60k).')
elseif msgcontains(msg, 'parcel') then
buy(cid,2595,1,15)
buy(cid,2599,1,0)
elseif msgcontains(msg, 'letter') then
buy(cid,2597,1,5)
elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
end
Krok 3
data/world/npc.xml:
<npc name="Seller" x="xxx" y="yyy" z="zzz" dir="3"/>
To tyle prosze nie pisać postów typu
ALE Z CIEBIE NOOB JUŻ BYŁ TAKI POST NABIJACZ POSTÓW JE....NY TY SK....YNU
będe wdzięczny jak to przemilczycie....
PS.Nie zwracajcie uwagi na te shieldy bo przerobiłem go z npc który sprzedawał shieldy i nie chciało mi się tego usuwać xD
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by
What Is Real
© 2004
Regulamin